Hodajuća definicija nedefiniranoga, vol. II

Dragi svi, 

Prije više od godinu dana napisala sam jedan neobičan i za mene netipičan tekst "Hodajuća definicija nedefiniranoga iliti Žena". Izvorni tekst možete pogledati ovdje, a danas bi taj tekst ipak izgledao malo drugačije :-)  

Hodajuća definicija nedefiniranoga, volume II 

Najveće pitanje koje si svaki muškarac postavlja nekoliko puta u životu je "Kako shvatiti žene?". Neću sa sigurnošću tvrditi da tim zbunjenim muškarcima mogu dati jedinstveni točan odgovor na to pitanje jer jedan takav nažalost ne postoji. Svaka je žena posebna pojava sama po sebi. Ne toliko u razumijevanju, ali u mnogočemu u odabiru boljih polovica, pomoći će vam vrlo jednostavna podjela na dvije vrste žena. Za te kategorije sigurno tvrdim da postoje i da je svaka žena u jednoj. Dakle, ili ćete susresti ženu koju ja nazivam "testosteronjaču" ili ćete se susresti sa oblikom zvanim "žena u pravom smislu te riječi". Ovu prvu vrlo ćete lako prepoznati. Pije pivo i obožava muške izlaske, galami na utakmicama, vozi motor i prezire sve ono što čini Drugu vrstu žene. Druga je ona koja obožava svoju ženstvenost, ona koja posjeduje tipično "ženski mozak" i tako razmišlja. To je ona koju je jednako teško definirati jer taman nakon što uočite jedan primjerak, srest ćete drugi, podjednako "ženski", a opet drugačiji. Da bi pomogle vašem muškarcu da vas shvati, nužno je da same shvatimo sebe i svrstamo se u "latentnu" kategoriju u koju pripadamo. Ponosno tvrdim da sam žena zato što....

...sam veći borac u životu od većine muškaraca s kojima sam se susretala

...sam premotivna i nikakav mi problem nije rasplakati se, pa čak i u javnosti

...plačem svaki put kad pogledam "Notting Hill" ili bilo koji film sa Juliom Roberts

...sam cijeli život maštala i kreirala vlastitu verziju svog Gospodina Pravog

...želim biti sve što mogu; karijeristica, prijateljica, žena i majka

... ne znam kako ću se ikada odvojiti od svoje djevojačke sobe

...sam prečesto puta bila povrijeđena, a svaku nenamjernu povredu koju sam nekome nanijela pokušala sam odmah ispraviti

...svaki krivi izbor smatram pravim pokušajem

...grlim napuštene životinje na ulici

...mogu zaplesati i na ulici ako čujem "We Found Love"

....su ženska prijateljstva neprocijenjiva!


...uz sve klasike koje sam pročitala, ne mogu se odvojiti od ljubavnih romana koje mi krate noći

...pristajem do kraja života ne raditi ništa drugo nego brinuti za svog muškarca

...sam slaba na naslovnice i stranice modnih časopisa

...gledam previše američkih serija i tako bježim u neki drugi svijet iz vlastite realnosti

...podjednako dobro balansiram između neostvarenih i ostvarenih snova

...vjerujem da je svaki dan nova prilika da započneš svoj život iznova

...se nikad neću moći odvojiti od duge kose

...posjedujem previše pari cipela i čizama

...se divim ženama sa oblinama

...koliko god puta govorila da neću biti u svemu poput svoje majke, ponosim se svakom crtom koju sam dobila od nje

...su samo dva muškarca na svijetu važna: On i Tata

...vjerujem u monogamiju

...se vodim stihovima Miroslava Antića

...zato što volim sve što dolazi u lijepom pakiranju

...je Hello Kitty i dalje najslađa nacrtana mačka na svijetu

...roza boja zaista ima smisla

...u slobodno vrijeme razmišljam na španjolskom

...sanjam da ću se jednoga dana probuditi u ormaru Olivije Palermo

...ne izlazim iz kuće bez parfema na sebi, papira i olovke u torbi i mobitela

...želim posjetiti sve romantične gradove svijeta

...smatram da je dom tamo gdje je obitelj

...je obitelj ženino najveće postignuće u životu

...nijedna žena, htjela to priznati ili ne, ne treba i ne može ostati sama

...živim za ljubav, živim ljubav i ona živi u meni.

Drage žene, što vas čini posebnima? Koje su to male stvari, oni popularni "guilty pleasures" koje možda nikome ne bi htjele pokazati, a zbog kojih toliko volite sebe? Da, ne zaboravite - Volite sebe sa svim svojim manama, snovima, željama, dvojbama, strahovima, lošim trenucima i emocijama koje nosite!

Volim Vas i ja.

S ljubavlju,
A.





Oznake: , , , , ,